Tabung Katak Hijau

Tuesday, November 22, 2011

Alhamdulillah Ya Allah.. Rezeki Kahwin

Assalamualaikum....

Sesungguhnya saat entri ni ditaip, memang tengah tahan sebak..  Syukur yang teramat kepada Mu Ya Allah..  Terlalu luas pintu rezeki yang Engkau bukakan untuk hambamu ini, yang sering kali alpa..  Rezeki Mu terlalu melimpah ruah, mungkin inilah yang dikatakan orang rezeki kahwin..






20/11/2011 - Focus Point call bagitau akan gantikan lense Hoya dengan Carl Zeiss yang harga   lensenye sahaja hampir 500 tak termasuk frame rm239 (if tak silap).  dan tak perlu buat pembayaran tambahan untuk lense sebab salah staff tak check dulu sebenarnya stock Hoya dah abes.
21/11/2011 ~ Malam tadi Mr Fiance call bagitau die tergerak ati cucuk atm Bank Rakyat..  Tengok2 ada duit dekat 500,sebelum ni saya penah check ad 10 hengget je.. Ya Allah, alhamdulillah di atas rezeki Mu.  maybe tu duit selepas Mr Fiance ada buat aduan pengurusan Bank Rakyat.

22/11/2011 ~ Dan harini...  Terima kasih Ya Allah..  Benda yang paling ditunggu2, after 2-3 months risaukan.. Pertukaran ke Putrajaya..  Alhamdulillah ditawarkan ke Kem Pembangunan Wanita..  Even ni bukan choice yang diharap2kan,semoga ianya adalah yang terbaik untuk saya dan
Fazliana Najib... Naz cayunk , kite mintak maaf yer.. JPA cadangkan kita ke sana.. kita harap Naz tak marah sebab kita juga betol2 perlu pindah. Kita doakan lepas ni turn awak pulak yer, amin..

Selain bertawakkal dan redha, usaha dan sabar juga perlu.  Mungkin ini hasil selepas puas menyemai kesabaran dan usaha serta doa yang tak putus-putus.  Amin.. Mungkin juga ni la hadiah besday untuk tahun nie.. Amin..

Untuk kamu, kak Fazliana Najib semoga sentiasa murah rezeki dan diberi kesihatan olehNya.  Nanti Isma buatkan entri khas untuk akak yer :) 




nota.keyboard : Mr Fiance cakap malam tadi "M'sia menangla sayang!! Alhamdulillah.. Ni adiah besday sayang'... erkkkk?? bagila rantai ke, gelang ke? hadiah bola, ermmmm....

6 comments:

  1. tahniah is.. kte tak marah pun
    kte lagi riso selagi is tak dpt
    lagi2 ble bace email smlm kte di
    tangga yang ke 8 ? huhu mmg sgt lame
    la menunggu tp tkpela kte tunggu je la
    mmdngkan kte tak de urgent yg mmrlukan kte
    tukar.. sbab is lagi utama bila dah dgr ni
    alhamdulillah kte syukur sgt.. tahniah is. .

    ReplyDelete
  2. maaf ye naz.. even jpa ckp bkuat kuasa 1Dis, kte kna mntak tangguh jugak sbb HQ tu kat KL. xde trnsport nk g keje.. lg 1 akak tu ad sakit bkaitan saraf, die ulang alik dari klang ke KL naik tren je,ibu tunggal.. kte doakan naz dpt peluang tukar,kite pon stuju sbb anggap die lagi memrlukan than kte..

    ReplyDelete
  3. is..tahniah for the pertukaran. moving to new place, new environment. keep rockin is! alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. mira : tinggal harapan nk jdi 1kem ngn mira.. leh jdi exclasmate je la, muehehehhe.. thanx mira, tp agak wondering jgak la.. tp ak mintak tangguh slgi bolh.. bg kem tu pindah ke putra dlu

    ReplyDelete
  5. jadi jiran la kta ek cik isketambola ^_^

    ReplyDelete
  6. madam zila : nape jiran?? bgunan zila sblah bgunan baru kem pembangunan wanita ker?

    ReplyDelete