Tabung Katak Hijau

Monday, November 21, 2011

Ape Kenikmatan Makan Rebus-rebus sambil Bercintan-cintun???

Salam readers yang bru 27owang,wahahahha (wat malu jerk)...

Assalamualaikum untuk semua


Mak aih.. tajok mengancammmmmmmmm habes!  aip3. jangan pikir bukan2 yer.. apela korang ni, hahahha..
Eceli sabtu lepas, ala sabtu sebelum semalam (ahad) la...  Saya n mr fiance keluar.. Motip keluar ape yer, lupe lak... jap3... ermmm aa hah! teman die beli baju untuk anak sedare die..  Sebenarnya perancangan asal2, perancangan 2 3 minggu before that, nak kuar hari ahad je.. sebab nk pegi kenduri classmate saya kawen..


SELAMAT PENGANTIN BARU NOKS a.k.a DIANA NASARUDDIN.. semoga kekal sampai ke syurga, amin...sori dear xg kenduri sebab ahad tu keje (sabtu tu pun keje, tp mr fiance ajak teman so blik keje awal)


eh ter'IKLAN jap,muehehehe
Lepas beli baju kat JJ, ape lagi.. Time untuk bercintan cintun la plak, wahahhahahha... Tak delah, kitorang g makan.  eh silap! lepas g JJ tu mr fiance temankan saya g FOCUS POINT,ngehhh :).. (nanti other entri tok focus point)


Pe barang bercinta kat taman bunga, tepi tasik.  Perut masuk angin jelah jawapannye kan!  Kitorang pilih tempat lagi besh tok bercinta,eheeeeeeeeee



*******************************************

******************************

**********************

*************



Johnn's Restaurant
dating kat sini leh kenyang,hehe
edisi : saya belanja mr fiance,wiwiwiwi







Menu : Thai Steambot set B






ni la namanye makan rebus-rebus sambil bercintan-cintu.. Nikmat wooooooooo.... kenyang pon kenyang!






belah kanan saya punya, belah kiri mr fiance punye.. saya bukan membazir tau!! memang tebiat lau minum kat kedai, takkan abes!!!!  tak tipu.. sbb tu sometimes if tgk wayang / makan mcd / beli air, msti 1 je.. sharing is caring, ahakssss... habit ini turut disahkan oleh officmates saya :)


so conclusion nya 'apa kenikmatan makan rebus-rebus sambil bercinta?'
~ Sangat2la kenyang, sampai tak larat nak bangun.  even menda tu sikit je.  Gendang gendut tali kecapi, kenyang perut, senang hati lalalalala~

No comments:

Post a Comment