Tabung Katak Hijau

Friday, December 30, 2011

Berlabuh 2011 :) , Berguguran Air Mata :'(

Assalamualaikum...

Dah lame rasenya tak update 'diary' nie..  Yelah, dari sabtu lepas demam.. tapi selasa gagahkan diri dtg keje macm biase.. urm, sekali lepas balik keje kena pulak hujan.. Memang down giler2 la.. makin memanas lak demam ni..  So dengan rasminya DR bagi MC 2 hari! 2 hari weiii.. tekejut gak g Klinik kesihatan seksyen 19, dapt MC 2hari..  almaklum la, bukan senang doc gomen nak bgi mc.  yg 1 hari pon lom tentu.. Dr cakap darah kena jangkitan kuman.. patutla betol2 ting tong..

OK!


HAPPY NEW YEAR!! 
BABAI TO 2011 AND WELCOME 2012!!!!

arini hari jumaat bersamaan 30 Disember 2011!  ari berguguran air mata membasahi lense cermin mate sob3...  Arini, last day keje kat CIAST. sebak je arini..  petang td ad sikit jamuan perpisahan for me..  Thanx a lots to admin n my bosh.. mekaceh sgt2 ats majlis ni.. even simple dan hanya dihadiri staf admin, my bosh, dan bos2 program shj..  Sebak sgt2 mase bos bg ucapan, tp cover sebak..  Sepanjang saya bekerja bawah haji, saya betol2 sayang nk tinggalkan upis ni.. Sbb haji tak pernah marah saya, anggap saya mcm anak sendiri..  Selalu share dgn saya..  Dan kawan2 terlalu sporting.. 

Kekadang terpikir.. 'adakah tempat baru boleh menggantikan tempat lama'?  jawapan yg terletak jauh di dalam hati saya 'belum tntu saya akan dapat bos dan kawan2 sebaik kamu semua'...  Tanpa segan silu, menitis jugak air mata depan orang ramai.  sebab saya betul2 mensyukuri nikmat dan anugerah Tuhan dipertemukan dgn kamu semua.. Allahuakbar.. Syukur sangat2..

Disini, saya cuba untuk sedar dan tidak meletakkan diri saya sbg seorg PA.. tetapi sbg kawan.. ini yg membuatkan saya boleh bergaul mesra dgn semua..  tetapi di tempat baru, terpikir.. 'boleh ke perangai macamni diterima'?

Berlabuhnya tirai 2011, bermula hidup baru saya di tempat baru.  Semoga saya tidak akan berubah ke arah yang tidak elok.. 



nota.keyboard : besar sgt hadiah2 ni.. mcmner nk bawak balek?? ape pon mekaceh ye ")

2 comments:

  1. Keje sebagai PA mmg kena jadi neutral, sbb kite tempat semua org nak bertanya, bos nak tanya itu ini tanya PA, staff nak tanya pasal bos pun tanya PA hehe dunwori tempat kerja baru = pengalaman baru, enjoy ok :)

    Get well soon!

    ReplyDelete
  2. jangan nangis.. biasa la hukum alam.. setiap yang baru mesti ada yang lama..hehe betol ker ayat tu..
    good luck di tempat kerja baru.. chayok2!!

    ReplyDelete