Tabung Katak Hijau

Thursday, October 20, 2011

Sedangkan Lidah Lagi Tergigit......

Assalamualaikum ^.^


Sebenarnya tak de ati pon nak update blog pinggiran ni... Tapi disebabkan tanggung malu bertan-tan, sampai tak terdaya dek lemak2 badan nak tampung, tu update je kat sini..  Bukan ape, sebagai pengajaran bersama.. (especially kepada makhluk2 yg btitle Secretary)....

Berat mate yang membaca, Berat lagi orang yang menaip ni tanggung..  Adehhh, tah cano la haih, buleh tak tau bos ada meeting petang ni!!! Adui tak tertanggung menahan perasaan ini... Maap bosh maap.. Saya bukan tak buat kerja, saya buat!! Cuma yang niiii........................ urm :(

Eh jap3!! lepas dah kaji2, tertanya2... Salah aku ker?? Eh korg yang buat meeting tak bagi aku salinan memo nape??  Sebab kesalahan korg yang seconet tuh la, diri ini umpama Telur di Hujung Tanduk tau tak??  Nak2 mmg bosh yang kena chair...

So untuk cover line, saya terpaksa guna kuasa veto sbg PA + semangat menggungung + azam yang jitu saya mintak officer je chair (sebelum dihantui rase besalah).. Tapi tak pernah tau tipu bosh, so alih2 ketuk bilik bosh tnye tau tak ada meeting petang ni???  Gulppppp!! telan air liur sampai tersedak!! Jawapan bos 'saya pon tak pasti'..... Fuhh kembang lubong idung ni...  Seb baek bos tak marah nak mintak officer laen gantikan chair, sbb die pon bz amat2 petang ni!....

YES!! I'M feeling GUILTY!! makanye korg tolong la permudahkan kerja2 saya kat upis ni.. dah nak die chair, bagila memo jgak.  Kadang2 korg tanye saye schedule die lagi awal, tapi byk lagi meeting die kna attend.. 

Bagos org2 melayu ni, cipta pepatah untuk kegunaan time2 terdesak camni... SEDANGKAN LIDAH LAGI TERGIGIT, INIKAN PULA BOS DAN PA... wakakakakakakka, statement nk throw away perasaan bsalah tu, (mang la!! salah orang lain! i cekap ok!) hahaha

No comments:

Post a Comment